epatarimai.lt

UŽDUOTI KLAUSIMĄ          PRENUMERUOTI

Komentarai

airhubaviation
„Airhub Training“, aviacinių mokymų centras Vilniuje, plečia teikiamų paslaugų spektrą ir pradeda skrydžių palydovų pradinius mokymus. „Airhub Training“ atstovai atskleidė, kad pirmoji studentų grupė planuojama jau rugpjūtį.
Previous
Next

Valdome emocijas. Kaip nusiraminti per 1 minutę?

epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai
Paveikslėlis: © Pixabay
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Emocijos liejasi per kraštus? Išbandykite paprastą kvėpavimo pratimą. Jis sugrąžins jums savitvardą bet kokioje situacijoje.

Visi žinome, kad išorinės aplinkybės gali mus slėgti. Keista, bet neretai ištikti streso pamirštame kvėpuoti. Panikai vis labiau apimant sąmonę galite pradėti kvėpuoti pernelyg greitai arba lėtai, o kartais netgi trūkčiojamai.

Svarbiausias dalykas, kurį stresinėje situacijoje reikia padaryti pirmiausia, – nuraminti kvėpavimą ir susigrąžinti jo kontrolę. Visas įkvėpimas – visas iškvėpimas.

Taip susierzinimas ar nuovargis gali tiesiog atsitraukti.

Trumpai tariant, kvėpavimas – tai pirmas dalykas, kurio kontrolę turite susigrąžinti. Svami Svatmarama, vienas iš pranajamos skleidėjų Vakaruose, originaliame „Hatha Yoga Pradipika“ tekste kalba apie tai taip: „Kai jūsų kvėpavimas netolygus, protas taip pat neranda stabilios padėties. Kai kvėpavimas stabilus ir nuoseklus, protas taip pat ramus, kaip ir pats žmogus.“

Paprasčiausią kvėpavimo pratimą galima atlikti labai greitai. Kad pasiektumėte geresnį efektą, rekomenduojama atsisėsti sukryžiavus kojas, bet tai nebūtina.

1. Pirštu pridenkite dešinę šnervę ir įkvėpkite pro kairę.
2. Kuo ilgiau sulaikykite kvėpavimą.
3. Pridenkite kairę šnervę ir iškvėpkite pro dešinę.
4. Lėtai įkvėpkite pro dešinę šnervę.
5. Sulaikykite kvėpavimą, o vėliau, pakeitę pirštų padėtį, iškvėpkite pro kairę.

Kartokite šį pratimą bent 4–5 kartus.

Niekada neskubėkite ir neskubinkite savęs – nei įkvėpdami, nei iškvėpdami. Nustebsite, kaip greitai palengvės kvėpavimas ir nusiraminsite.

Ši pranajama – efektyvus būdas pripildyti organizmą deguonies ir pravalyti plaučius. Kvėpavimo pratimai yra svarbiausia jogos praktika, svarbesnė už bet kokias asanas ar pozas. Jeigu galėsite kontroliuoti savo kvėpavimą, galėsite kontroliuoti ir savo gyvenimą.

Tiesiog kvėpuokite.

Patiko straipsnis? Pasidalink su draugais!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Griežtai draudžiama EPATARIMAI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti EPATARIMAI kaip šaltinį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Užduok klausimą

Nerandi patarimo? Užduok klausimą ir mes patarsime!
epatarimai.lt
epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai

7 patarimai tobulam miegui

epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai

Būsto keitimas: ką būtina žinoti, kad išvengtume finansinių rūpesčių

epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai

6 patarimai, kaip palengvinti skrydžius lėktuvu su vaikais

epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai

Meistro patarimai: kad nešiojamas kompiuteris tarnautų ilgiau

epatarimai.lt naujienos patarimai straipsniai

„IT“ Karjera – TOP 10 dažniausiai užduodamų klausimų ir Karjeros centro patarimai